P.S. älkää matkiko!!
Ne, joissa on näin [x] on totta, ja ne joissa on näin [] ei ole totta.
[x] Tykkään bratzista.
[] Lempibratzini on Sasha.
[x] Pelaan habboa.
[x] Pidän eläimistä.
[x] Minulla on oikeassa elämässä kissa ja koira.
[] Minun hiusteniväri on Ruskea.
[x] Minun hiusteniväri on musta.
:D


*hali*




Kommentit