P.S. älkää matkiko!!

Ne, joissa on näin [x] on totta, ja ne joissa on näin [] ei ole totta.

[x] Tykkään bratzista.

[] Lempibratzini on Sasha.

[x] Pelaan habboa.

[x] Pidän eläimistä.

[x] Minulla on oikeassa elämässä kissa ja koira.

[] Minun hiusteniväri on Ruskea.

[x] Minun hiusteniväri on musta.

:D